Promocija na izbrane modele | - 20 % na kolekcijo Off Court Clog

Preveri Ponudbo
Skip to main content

Pogoji uporabe

1. POSLOVNI PROSTORI IN DELOVNI ČAS

Sedež podjetja - lastnik trgovine
INTERSOCKS d.o.o.
Reška cesta 29
1330 Kočevje
Upravna enota: Kočevje
Davčna številka SI: 88400450
Matična številka: 5613647000
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana

Tel. št.: +386 25 371 454
E-pošta: crocs.trgovina@intersocks.com

 

2. POGOJI NAKUPA

Na spletni strani so objavljene maloprodajne cene. Spletna trgovina je na voljo vsem uporabnikom. Možnosti plačila za maloprodajne kupce:
• plačilo s kartico: kupec izvede spletno plačilo ob spletnem nakupu
• po povzetju: kupec blago plača dostavni službi ob prevzemu

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
V spletni trgovini imamo poleg redne ponudbe izdelkov tudi outlet ponudbo (zaloge izdelkov iz preteklih sezon, ki so zato znižani).

V trgovini Crocs si pridružujemo pravico, da v primeru, da naročeno blago ni na zalogi, odstopimo od dobave blaga. V tem primeru se že vplačani znesek stranki v celoti vrne oz. ima stranka možnost naročilo spremeniti v skladu s stočko 9. pogojev poslovanja.

Cene so predstavljene kot neprečrtana cena, ki predstavlja polno oz redno ceno. Če je izdelek znižan, je redna cena prečrtana, poleg nje pa sta prikazana odstotek popusta ter nova, akcijska cena, ki je neprečrtana. Redne cene so naše maloprodajne cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je znižana cena, ki velja ob nakupu outlet izdelkov (trajno znižanih izdelkov) ali izdelkov, ki so trenutno znižani.

 

3. POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine Crocs so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Crocs (v nadaljevanju »spletna trgovina« ) upravlja podjetje INTERSOCKS d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino, uporabnik pridobi geslo ter vnese poštni naslov. E-poštni naslov in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.
Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

4. DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
* b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
* c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
* d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
* e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
* f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
* g) način plačila in dostave,
* h) časovno veljavnost ponudbe,
* i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
* j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

5. OPIS TEHNIČNIH KORAKOV ZA NAKUP OZ. DO SKLENITVE POGODBE

V nadaljevanju podajamo opis tehničnih korakov za nakup v spletni trgovini do sklenitve pogodbe.

1. Izbiranje izdelkov v e-košarico (kupec lahko sproti popravlja količine ter dodaja in odvzema izdelke)
2. Prehod v nakupni del (kupec vnese želeni naslov in način plačila)
3. Zadnji korak nakupnega dela – potrdilo naročila

• kupec preveri vse podatke, vpiše morebitne kode za popust
• če je zadovoljen, dokončno potrdi naročilo z gumbom Potrdite nakup z obveznostjo plačila
• če ni zadovoljen, se lahko vrne po celotnem postopku nakupa z gumbi ’’nazaj’’ in spremeni kateri koli element svojega naročila
• kupec vidi celoten povzetek svojega naročila, vključno z izbranim naslovom, rokom dostave, zneski, načinom plačila


Kupec tak povzetek svojega nakupa prejme po pregledu in potrditvi naročila tudi na e-poštni naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino. V povzetku naročila je tudi povezava na celotne Pogoje poslovanja. Na tak način so kupcu vedno dostopni vsebine njegovega naročila in pogodbena določila (Pogoji poslovanja), ki si jih lahko tudi shrani in reproducira.

 

6. CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave,..) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Popust velja za nakupe fizičnih oseb ter pravnih oseb v manjših količinah. Za večje nakupe pravnih oseb vam bomo pripravili prilagojeno ponudbo - pišite nam na crocs.trgovina@intersocks.com
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

7. PLAČILO

Spletna trgovina Crocs vam omogoča elektronsko plačevanje s karticami preko spleta ali pa po povzetju, ko vam dostavijo pošiljko.

Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Račun za svoj nakup kupec prejmet v paketu z naročenim izdelkom.

 

8. DOSTAVA

Podjetje INTERSOCKS d.o.o. vam zagotavlja hitro dostavo kupljenih izdelkov. Naročila prejeta v petek po 12. uri, ob sobotah, nedeljah ter med prazniki bodo obravnavana kot naročila, ki so prejeta v naslednjem delovnem dnevu.

O roku dostave vas bomo obveščali po e-pošti (naročilo potrjeno, naročilo zaključeno in poslano). Tako boste s tem seznanjeni s statusom svojega naročila.


Dostava naročenih izdelkov poteka v delovnem tednu od ponedeljka do petka.

Stroški dostave:

VREDNOST KOŠARICE       CENA POŠTNINE
0 - 39,99 €                           3,90 € (po povzetju: 4,90 €)
nad 40 €                               0,00 €

Podjetje INTERSOCKS d.o.o. si bo prizadevalo, da vam bo izdelek dostavljen v navedenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljalca.

 

9. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi pri tem moral navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga preko e-pošte: info@crocs.si ali preko običajne pošte na naslov INTERSOCKS d.o.o., Reška cesta 29, 1330 Kočevje. Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga) to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži (izključno kot paketno pošiljko) odposlati najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu razen, če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilu blaga mora biti priložena kopija računa z izpolnjenim zahtevkom, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom ali si ga natisne tukaj. Stroški vračila blaga bremenijo kupca. INTERSOCKS d.o.o. vrne kupnino potrošniku takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (nakazilo/direktno vračilo na kartico).

Kupec lahko namesto vračila denarja izbere tudi drug artikel, torej zamenja napačni nakup s pravim – enakim ali povsem drugačnim izdelkom oz drugačnimi izdelki  iz nabora trenutnih zalog v spletni trgovini Crocs. Pri zamenjavi je najlažje, če kupec izbere artikle v taki vrednosti, kot je bil vrnjeni izdelek. V nasprotnem primeru osebje Crocs uredi vse potrebno za doplačilo ali vračilo denarja. Če želite zamenjavo, pri vračilu napačnega nakupa izpolnite ta obrazec. V primeru menjave blaga je strošek ponovnega pošiljanja nadomestnega artikla v breme podjetja INTERSOCKS d.o.o.

Vrniti je mogoče samo blago, ki izpolnjuje spodnje kriterije:

1. Blago ima vse originalne etikete

2. Blago ni bilo nošeno in ni poškodovano ter je v enaki obliki kot je bilo kupljeno

3. Nima dodatnih vonjav, ki niso bile prisotne ob nakupu

 

Vse blago ponudnika je take narave in dimenzij, da ga je možno vrniti po pošti – stroške določajo ponudniki poštnih storitev in dostve paketov.

10. VAROVANJE PODATKOV

Podjetje INTERSOCKS d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in računov ter za drugo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnika spletne strani crocs.si v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.


11. KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik Intersocks d.o.o. stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
• pošiljatelj mora biti jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
• treba je spoštovati željo uporabnika, da noče prejemati reklamnih sporočil.


12. PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe se rešujejo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.
Za obravnavanje pritožb smo vedno na voljo na tel. št. 02/537 14 53 ali na elektronskem naslovu crocs.trgovina@intersocks.com

Podjetje INTERSOCKS d.o.o. si prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tukaj ponudnik tudi objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

13. STVARNA NAPAKA

Ponudnik spoštuje vsa zakonska določila in dobre poslovne prakse v primeru stvarne napake na kupljenem blagu. Za stvarne napake ponudnik prevzema odgovornost, kadar so za to izpolnjeni pogoji, kot jih navaja Zakon o varstvu potrošnikov. Kupcem nudi hitro in ustrezno rešitev morebitnih reklamacij. V primeru stvarne napake prodajalec prevzame vse stroške pošiljanja reklamiranega artikla in morebitnega nadomestnega artikla.

V nadaljevanju navajamo celotno besedilo 37.člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki ureja predmetno področje.

37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.


14. DRUGI POGOJI

Podjetje INTERSOCKS d.o.o. si prizadeva za zagotavljanje ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine spletne strani.


Za kakršna koli vprašanja o nakupovanju v naši spletni trgovini smo vam na voljo na e-poštnem naslovu crocs.trgovina@intersocks.com, kjer vam bomo pomagali z čimprejšnjim odgovorom.

 

    Izberite modno obutev Crocs in okraske Jibbitz. V naši ponudbi so cokli, sandali in japonke za vso družino. Obutev Crocs ponuja udobje za vse letne čase.


    enostavna vračila

    Ste si premislili? Ni problema, vračila so preprosta.


    30-dnevna garancija vračila denarja

    Za izdelke Crocs velja 90-dnevna garancija.


    100% varne transakcije

    100 % zavarovana transakcija z uporabo šifrirane povezave SSL.

    Šifriranje SSL pomeni 100 % zavarovano transakcijo.